Corona regels
Geachte cliënten,
6 mei is bekend geworden dat we op maandag 11 mei weer open mogen. Daar zijn we natuurlijk ontzettend blij mee. Maar voordat we weer open kunnen, moeten we alles zo veilig mogelijk maken. Zowel voor de klant als voor ons.
Wij zijn genoodzaakt om een Corona beleid door te voeren. Dit houdt in dat er heel veel dingen gaan veranderen. Het wordt dus anders dan zoals u van ons gewend ben. Wij vragen u het onderstaande zorgvuldig door te lezen. Bij onduidelijkheden of vragen, horen we dat graag.
Hieronder vind u een opsomming van de doorgevoerde maatregelen;
– U wordt niet geholpen zonder afspraak. Het is dus verplicht om een afspraak te maken. Dit kunt u doen via ons online portaal of via de telefoon.
Als u de afspraak wilt annuleren of verplaatsen moet dit minimaal 24 uur van te voren gebeuren. Bij het niet nakomen van afspraken , te laat komen of een no-show worden er kosten in rekening gebracht.
– Het is verplicht om bij binnenkomst de handen te wassen.
– wij kunnen maximaal 3 klanten tegelijk helpen, dat betekent dat als u te vroeg bent en er al 3 klanten in de zaak zijn, u buiten moet wachten totdat de klant, die binnen is het pand heeft verlaten. Nadat uw behandeling is gedaan moet het pand gelijk verlaten worden, zodat de volgende wachtende klant naar binnen kan. Ouders met kinderen onder de 12 jaar zijn toegestaan. Kinderen boven de 12 jaar kunnen alleen naar binnen voor een behandeling. Komt u voor een behandeling voor uzelf, dan verzoeken wij u vriendelijk om de kinderen thuis te laten.
– Bij ziekte zoals verkoudheid, koorts, hoesten of andere griep symptomen verzoeken wij u dit tijdig aan te geven. Als u toch besluit om naar de salon te komen en wij constateren dat u ziek bent dan wordt u niet geholpen en brengen wij kosten in rekening.
– Het is mogelijk om een afspraak te maken in de avonden na 18.00 uur of op de zondag in overleg. Hiervoor betaalt u het dubbele tarief.
– Vanaf heden kunt alleen per PIN betalen bij ons. Hier dient u rekening mee te houden.
– Door alle Corona maatregelen zijn de kosten gestegen en zijn wij helaas genoodzaakt om deze door te berekenen aan onze klanten. Zowel de reguliere prijzen als de abonnementen zij hierdoor gestegen. Hou onze website in de gaten voor de actuele prijzen.
Ondanks al deze maatregelen kijken wij er naar uit om u met alle vriendelijkheid en professionaliteit te verwelkomen en u prettige behandelingen te bieden als vanouds.
Warme groet,
Bob Ajodhia